Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

Bestellen en betalen

Bezorgen

  • 1. Op welke wijze wordt mijn bestelling bezorgd?
    Pakketten worden verzonden via PostNL. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een Track & Trace code, zodat je de status van je pakket kunt bekijken.

  • 2. Wat is de levertijd van een bestelling?
    We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd rekening met een periode van 1 tot 2 werkdagen.
  • 3. Ik ben niet tevreden over een product, wat moet ik doen?
    Dat is vervelend om te horen. Wij raden aan om met het artikel en de bon naar een winkel te komen, zodat er ter plekke gekeken kan worden naar een passende oplossing. Je kunt jouw klacht ook melden via klantenservice@berden.nl. Geef hierbij zo gedetailleerd mogelijk aan wat er mis is en voeg, indien mogelijk, ook een foto toe van het (beschadigde) artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je deze natuurlijk retourneren. Dit is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en deze gaat in op de dag wanneer de complete bestelling is ontvangen. Artikelen dienen altijd ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Klik hier voor meer informatie.

  • 2. Binnen welke termijn krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
    Wanneer je retourzending bij ons ontvangen is, wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Het aankoopbedrag ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Wanneer je betaald hebt met een creditcard, ontvang je het retourbedrag terug op je eerstvolgende afrekening. Een AfterPay betaling wordt verrekend in je Afterpayaccount.

  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien er verzendkosten worden berekend en je stuurt de volledige bestelling retour, ontvang je de verzendkosten terug.
  • 4. Kan ik een bestelling annuleren?
    Zodra een bestelling afgerond en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.