Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

     Klik rechtsboven op 'Inloggen' of 'nieuwe Klant' en vul vervolgens uw gegevens in om een account aan te maken.

  • 2. Wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen probleem, klik HIER om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • 3. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Shoppen bij Berden-Fashion.nl is nóg makkelijker met uw eigen account. Zo kunt u bij een volgend bezoek eenvoudig inloggen zonder dat er wederom alle gegevens ingevuld moeten worden. Met uw eigen account kunt u bovendien artikelen markeren als favoriet zodat u ze snel kunt bekijken en bestellen. Als u bij het aanmaken van uw account aanvinkt dat wij u op de hoogte mogen houden van acties en nieuwtjes, ontvangt u bovendien regelmatig persoonlijke kortingen en andere leuke voordelen!

Retour sturen

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    U kunt een bestelling retourneren in de Berden vestigingen. Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met de bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel. Let op: Bij het retourneren van een webshopbestelling in de winkel ontvangt u geen contant geld. Het geld van uw retour wordt binnen 10 werkdagen teruggestort op uw rekening.

    U kunt een bestelling ook retour zenden per post. De kosten van een retourzending komen voor rekening van de verzender en zullen niet door Berden Fashion worden vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Na ontvangst van uw retour wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening teruggestort. Wij verzoeken u hiervoor het bijgevoegde retourformulier in te vullen en samen met het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele doos te sturen naar Berden.

    Retouradres:
    Berden Mode T.a.v. Klantenservice
    Dautzenbergstraat 57
    6411 LA Heerlen
  • 2. Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
    U kunt een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of desgewenst een ander artikel. Ruilen is alleen mogelijk in één van de Berden vestigingen. Wij verzoeken u het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met de bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een vestiging naar keuze.

    Het is niet mogelijk een artikel te ruilen via de webshop. Wanneer u een artikel wilt ruilen, kunt u het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is via onze normale retourprocedure terugsturen.
  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien u een artikel retour stuurt omdat het niet aan de verwachting voldoet of als u een artikel wilt ruilen, zijn de kosten voor retour zenden voor je eigen rekening. Indien u een artikel uit uw bestelling retour hebt gezonden omdat deze bij aankomst beschadigd, onvolledig of verkeerd geleverd was, ontvangt u de verzendkosten natuurlijk altijd weer terug op uw rekening. 

Bestellen & betalen

  • 1. Hoe bestel ik een artikel?
    Zoek het gewenste artikel uit en kies (indien van toepassing) de juiste kleur, maat en het aantal. Plaats daarna het artikel in de winkelmand. Uitgeshopt? Klik dan rechtsboven op de winkelmand. U ziet dan een overzicht van uw bestelling, uiteraard kunt u hier de bestelling eventueel nog aanpassen Ook kunt u aangeven of u de bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of deze liever zelf komt afhalen in één van onze vestigingen.

  • 2. Hoe kan ik betalen?

    U kunt gemakkelijk en betrouwbaar online betalen via iDEAL, creditcard, AfterPay, MisterCash (België), Giropay (Duitsland), SOFORT Banking (Duitsland) en PayPal. Het gehele aankoopbedrag wordt dan van uw rekening/creditcard afgeschreven.

    Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

  • 3. Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
    Nee, het is bij ons ook mogelijk bestellingen te plaatsen zonder account. We vragen u dan alleen uw naam en adres in te vullen, zodat we uw bestelling wel zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
  • 4. Wat zijn de verzendkosten?
    Verzending binnen Nederland is helemaal gratis. Verzendingen naar België én Duitsland zijn vanaf € 100,- ook geheel gratis, voor bestellingen lager dan € 100,- zijn de verzendkosten € 5,-.

    Neem voor de verzendkosten naar andere landen contact op met onze klantenservice.

Bezorgen

  • 1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    We bezorgen de bestelling via PostNL. Zodra wij het pakketje verzenden, ontvangt u een mail met de track & trace code waar u de zending mee kunt volgen.
  • 2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    We streven naar een levertijd van 1-3 werkdagen. Plaatst u een bestelling in het weekend, dan mag u rekening houden met minimaal één extra werkdag. Indien artikelen onverhoopt niet voorradig blijken te zijn, waardoor de levertijd langer wordt, nemen wij hierover uiteraard contact op. U kunt er dan altijd voor kiezen de bestelling te wijzigen of te annuleren.