Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

    Om een account aan te maken klik je rechtsboven op ‘inloggen’. Vervolgens ga je naar ‘account aanmaken’ en vul je jouw gegevens in.

  • 2. Wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen probleem. Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • 3. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Shoppen bij Berden Fashion is nog makkelijker wanneer je een eigen account hebt. Dit is niet per se nodig, maar we raden het wel aan! Op deze manier hoef je bij vervolgbestellingen niet opnieuw je gegevens in te vullen en kun je eenvoudig je favoriete items bewaren. Wanneer je aangeeft dat we je op de hoogte mogen houden van acties en nieuws, ontvang je regelmatig persoonlijke kortingen en leuke voordelen.

  • 4. Moet ik een account hebben om een bestelling te plaatsen?
    Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. We vragen wel om je naam en adres zodat we de bestelling zo snel mogelijk kunnen afhandelen.

Bestellen en betalen

  • 1. Welke betaalmethodes zijn mogelijk?

    U kunt gemakkelijk en betrouwbaar online betalen via iDEAL, creditcard, AfterPay, MisterCash (België), Giropay (Duitsland), SOFORT Banking (Duitsland) en PayPal. Het gehele aankoopbedrag wordt dan van uw rekening/creditcard afgeschreven.

    Wanneer je kiest voor AfterPay wordt hiervoor € 0,99 extra in rekening gebracht (administratiekosten).

    Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

  • 2. Is de collectie op de website het volledige aanbod van Berden?
    Nee, de website bevat enkel een gedeelte van het totale aanbod. Bezoek één van onze winkels voor volledige collecties en alle merken.
  • 3. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
    Alle prijzen in onze webshop zijn in euro’s en inclusief 21% BTW.
  • 4. Ik kan een artikel, bepaalde maat of kleur niet vinden. Kan ik dit via een andere manier bestellen?
    Wanneer je een artikel, kleur of maat niet kunt vinden op onze site, is dit artikel niet meer leverbaar via de webshop. Het artikel is wellicht nog wel te verkrijgen in één van onze winkels. Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
  • 5. Wat zijn de verzendkosten?
    Bij bezorging binnen Nederland en het afhalen van bestellingen in Berden winkels worden geen kosten gerekend.
    LET OP! Bij SALE artikelen met een korting van 40% of meer bedragen de verzendkosten € 3,95. Dit bedrag vervalt wanneer er een item aan je winkelmandje toe wordt gevoegd dat buiten de SALE valt.

    Verzendingen naar België én Duitsland zijn vanaf € 100,- geheel gratis, voor bestellingen lager dan € 100,- bedragen de verzendkosten € 5,-. Neem voor de verzendkosten naar andere landen contact op met onze klantenservice.
  • 6. Kan ik ook achteraf betalen?
    Ja, je kunt er voor kiezen om je bestelling achteraf te betalen via AfterPay. 

    AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in het privacystatement. Mocht je verzoek tot betaling onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kun je het product betalen via een andere betaalmethode. 

    Voor meer informatie verwijzen wij je door naar het consumentendeel van de AfterPay website.
  • 7. Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze inwisselen?
    Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen, kun je deze verzilveren in je winkelmandje. Het bedrag wordt direct in mindering gebracht op het totaalbedrag.
  • 8. Kan ik online een cadeaubon van Berden bestellen?
    Ja, een cadeaubon kun je hier bestellen.
  • 9. Ik heb een cadeaubon van Berden, kan ik deze ook online verzilveren?
    Momenteel is het nog niet mogelijk om een cadeaubon in te wisselen in onze webshop.

Bezorgen

  • 1. Op welke wijze wordt mijn bestelling bezorgd?
    Pakketten worden verzonden via PostNL. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een Track & Trace code, zodat je de status van je pakket kunt bekijken.

  • 2. Wat is de levertijd van een bestelling?
    We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd rekening met een periode van 1 tot 3 werkdagen.
  • 3. Ik ben niet tevreden over een product, wat moet ik doen?
    Wanneer je een klacht over een product hebt, kun je dit zowel online als in de winkel melden. Wij raden aan om met het artikel en de bon naar een winkel te komen, zodat er ter plekke gekeken kan worden naar een passende oplossing. Je kunt jouw klacht ook melden via info@houtbrox.nl. Geef hierbij zo gedetailleerd mogelijk aan wat er mis is en voeg, indien mogelijk, ook een foto toe van het (beschadigde) artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je deze natuurlijk retourneren. Dit is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en deze gaat in op de dag wanneer de bestelling is ontvangen. Artikelen dienen altijd ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Klik hier voor meer informatie.

  • 2. Binnen welke termijn krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
    Wanneer je retourzending bij ons ontvangen is, wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Het aankoopbedrag ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Wanneer je betaald hebt met een creditcard, ontvang je het retourbedrag terug op je eerstvolgende afrekening. Een AfterPay betaling wordt verrekend in je Afterpayaccount.

  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Wanneer je een artikel terugstuurt omdat deze een beschadiging heeft of foutief geleverd is, dan ontvang je de verzendkosten altijd terug op je rekening.
  • 4. Kan ik een bestelling annuleren?
    Zodra een bestelling afgerond en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.