Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

     Klik rechtsboven op 'Inloggen' of 'nieuwe Klant' en vul vervolgens je gegevens in om een account aan te maken.

  • 2. Wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen probleem, klik HIER om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • 3. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Shoppen bij Berden-Fashion.nl is nóg makkelijker met je eigen account. Zo kan je bij een volgend bezoek eenvoudig inloggen zonder dat er wederom alle gegevens ingevuld moeten worden. Met je eigen account kan je bovendien artikelen markeren als favoriet zodat je ze altijd snel kunt bekijken en bestellen. Als je bij het aanmaken van je account aanvinkt dat wij je op de hoogte mogen houden van acties en nieuwtjes, ontvang je bovendien regelmatig persoonlijke kortingen en andere leuke voordelen!

Retour sturen

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Je kunt een bestelling retourneren in de Berden vestigingen. Wij verzoeken je het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met de bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel.

    Je kunt een bestelling ook retour zenden per post. De kosten van een retourzending zijn de verantwoordelijkheid van de verzender en zullen niet door Berden worden vergoed. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Na ontvangst van je retour wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op je rekening teruggestort. Wij verzoeken je hiervoor het bijgevoegde retourformulier in te vullen en samen met het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele doos te sturen naar Berden.

    Retouradres:
    Berden Mode T.a.v. Klantenservice
    Dautzenbergstraat 57
    6411 LA Heerlen

  • 2. Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
    Je kunt een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of desgewenst een ander artikel. Ruilen is mogelijk in de Berden vestigingen. Wij verzoeken je het bijgevoegde retourformulier in te vullen en deze samen met de bestelbevestiging/factuur mee te nemen naar een winkel.

    Het is niet mogelijk om via de webshop een artikel om te ruilen. Wanneer je een artikel wilt ruilen, moet je het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is via onze normale retourprocedure terugsturen.
  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien je een artikel retour stuurt omdat het niet aan de verwachting voldoet of als je een artikel wilt ruilen, zijn de kosten voor retour zenden voor je eigen rekening. Indien je een artikel uit je bestelling retour hebt gezonden omdat deze bij aankomst beschadigd, onvolledig of verkeerd geleverd was, ontvang je de verzendkosten natuurlijk altijd terug op je rekening. 

Bestellen & betalen

  • 1. Hoe bestel ik een artikel?
    Zoek het gewenste artikel uit en kies (indien van toepassing) de juiste kleur, maat en het aantal. Plaats daarna het artikel in de winkelmand. Uitgeshopt? Klik dan rechtsboven op de winkelmand. Je ziet dan een overzicht van jouw bestelling, uiteraard kan je hier de bestelling eventueel nog aanpassen Ook kan je aangeven of je de bestelling thuisbezorgd wilt krijgen of deze liever zelf komt afhalen in één van onze filialen. Ga vervolgens naar de kassa.

  • 2. Hoe kan ik betalen?

    Je kunt gemakkelijk online en betrouwbaar betalen via iDEAL, creditcard, AfterPay, MisterCash (België), Giropay (Duitsland), SOFORT Banking (Duitsland) en PayPal. Het gehele aankoopbedrag wordt dan van je rekening/creditcard afgeschreven.

    Klik hier voor meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

  • 3. Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
    Nee, het is bij ons ook mogelijk bestellingen te plaatsen zonder account. We vragen je dan alleen je naam en adres in te vullen, zodat we je bestelling wel zo snel mogelijk kunnen afhandelen.
  • 4. Wat zijn de verzendkosten?
    Verzending binnen Nederland is helemaal gratis. Verzendingen naar België én Duitsland zijn vanaf € 100,- ook geheel gratis, voor bestellingen lager dan € 100,- zijn de verzendkosten € 5,-.

    Neem voor de verzendkosten naar andere landen contact op met onze klantenservice.

Bezorgen

  • 1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    We bezorgen de bestelling via PostNL. Zodra wij het pakketje verzenden, ontvang je een mail met de track en trace code waar u de zending mee kunt volgen.
  • 2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    We streven naar een levertijd van 1-3 werkdagen. Plaats je een bestelling in het weekend, dan mag je rekening houden met minimaal één extra werkdag. Indien artikelen onverhoopt niet voorradig blijken te zijn, waardoor de levertijd langer wordt, nemen wij hierover uiteraard contact op. Je kunt er dan altijd voor kiezen de bestelling te wijzigen of te annuleren.