Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

Bestellen en betalen

Bezorgen

  • 1. Op welke wijze wordt mijn bestelling bezorgd?
    Pakketten worden verzonden via PostNL. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een Track & Trace code, zodat je de status van je pakket kunt bekijken.

  • 2. Wat is de levertijd van een bestelling?
    We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd rekening met een periode van 1 tot 2 werkdagen*. Indien je een web-only artikel besteld is kan de levertijd variëren van 1-5 werkdagen*. Dit staat per artikel aangegeven.

    *Let op! Momenteel kan het zijn dat je je bestelling één tot drie werkdagen later geleverd krijgt dan aangegeven op de orderbevestiging. Dit komt door de drukte bij de postbezorger. We werken met man en macht om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren, omdat we begrijpen dat je deze natuurlijk zo snel mogelijk in huis wil hebben. Controleer het bezorgmoment goed op je orderbevestiging. Als je de bestelling later geleverd krijgt, ontvang je hier een e-mail over. Op de dag dat je pakket bezorgd wordt, krijg je een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
  • 3. Ik ben niet tevreden over een product, wat moet ik doen?
    Dat is vervelend om te horen. Wij raden aan om met het artikel en de bon naar een winkel te komen, zodat er ter plekke gekeken kan worden naar een passende oplossing. Je kunt jouw klacht ook melden via klantenservice@berden.nl. Geef hierbij zo gedetailleerd mogelijk aan wat er mis is en voeg, indien mogelijk, ook een foto toe van het (beschadigde) artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je deze natuurlijk retourneren. Dit is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en deze gaat in op de dag wanneer de complete bestelling is ontvangen. Artikelen dienen altijd ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Klik hier voor meer informatie.

  • 2. Binnen welke termijn krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
    Wanneer je retourzending bij ons ontvangen is, wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Het aankoopbedrag ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Wanneer je betaald hebt met een creditcard, ontvang je het retourbedrag terug op je eerstvolgende afrekening. Een AfterPay betaling wordt verrekend in je Afterpayaccount.

  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    Indien er verzendkosten worden berekend en je stuurt de volledige bestelling retour, ontvang je de verzendkosten terug.
  • 4. Kan ik een bestelling annuleren?
    Zodra een bestelling afgerond en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing.

Privilege

  • 1. Hoe kan ik punten sparen?
    Met een klantenkaart of online account spaar je automatisch punten. Voor iedere euro* die je bij Berden mode, wonen & meer besteedt ontvang je 3 punten. Elke 1000 punten vertegenwoordigd een saldo van € 10,-.

    Over de aankopen tijdens de speciale 10% kortingperiodes zoals seizoenspremière, winteravondshow en het zomer- en wintervoordeel worden geen spaarpunten berekend. Tevens ontvang je ook geen spaarpunten bij aankopen op showroommodellen en aanbiedingen bij Berden wonen & slapen.

    *Uitgezonderd aankopen op de afdeling ICI Paris XL, Chocolized by Visser Chocolade, Van Os Tassen en Koffers, Van Dalen Schoenen, alle binnen Berden en Houtbrox gelegen restaurants, cadeaubonnen en vermaakkosten bij Berden.
  • 2. Wanneer worden mijn punten bijgewerkt?
    De gespaarde punten over de aankopen bij mode staan 14 dagen in quarantaine. Dit betekent dat ze na 14 dagen (indien er geen retouren hebben plaatsgevonden) automatisch bijgewerkt worden.

    Dit in tegenstelling tot de punten over een meubelaankoop. Deze worden uitgekeerd bij de eerstvolgende bonusuitkering na volledige betaling van de betreffende aankoop.
  • 3. Wat is mijn gespaarde saldo?
    Een actueel overzicht vind je altijd in jouw Berden account.
  • 4. Hoe kan ik mijn gespaarde saldo inleveren?
    Alleen in de de app kun je het hele jaar de punten inleveren. Ga naar de functie saldo inzetten en geef je aan hoeveel saldo je in wil zetten.

    In de winkel en webshop kun je tijdens de bonuscheque periode punten inleveren. Laat in de winkel je (digitale) klantenkaart scannen of opzoeken aan de hand van je postcode en huisnummer. Voor de webshop log je in en kun je tijdens het afrekenen de punten inleveren.

    Het saldo dat je hebt ingezet wordt vervolgens van jouw aankoop afgetrokken.
  • 5. Wanneer ontvang ik mijn bonuscheque voor het gespaarde aantal punten?
    Tweemaal per jaar worden de gespaarde punten uitgekeerd in de vorm van een bonuscheque. Een bonuscheque wordt vanaf een bedrag van € 5,- uitgekeerd.

    Ben je in het bezit van de Berden app? Dan heb je de mogelijkheid om het gespaarde saldo op ieder moment naar keuze te verzilveren.
  • 6. Kan ik mijn gespaarde saldo ook online verzilveren?
    Je gespaarde saldo kan momenteel alleen in de winkel worden ingeleverd.
  • 7. Wanneer komen mijn punten te vervallen?
    Je gespaarde punten komen te vervallen indien er 12 maanden geen aankopen hebben plaatsgevonden.
  • 8. Ik kan niet inloggen met mijn account. Hoe kan dat?
    Het is mogelijk dat je een klantenkaart hebt maar deze nog niet gekoppeld is aan een online account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • 9. Ik heb meerdere accounts. Kan ik deze samenvoegen?
    Jazeker, we houden ons klantenbestand graag zo up-to-date mogelijk! Geef je wijzigingen door via klantenkaart@berden.nl
  • 10. Hoe geef ik een adreswijziging door?
    Als je een online account hebt dan kun je je adres gemakkelijk zelf in je account of onze Berden app wijzigen.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.