Categorieën

Veelgestelde vragen

Account

  • 1. Hoe maak ik een account aan?

    Om een account aan te maken klik je rechtsboven op ‘inloggen’. Vervolgens ga je naar ‘account aanmaken’ en vul je jouw gegevens in.

  • 2. Wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen probleem. Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • 3. Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?
    Shoppen bij Berden Fashion is nog makkelijker wanneer je een eigen account hebt. Dit is niet per se nodig, maar we raden het wel aan! Op deze manier hoef je bij vervolgbestellingen niet opnieuw je gegevens in te vullen en kun je eenvoudig je favoriete items bewaren. Wanneer je aangeeft dat we je op de hoogte mogen houden van acties en nieuws, ontvang je regelmatig persoonlijke kortingen en leuke voordelen.

  • 4. Moet ik een account hebben om een bestelling te plaatsen?
    Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. We vragen wel om je naam en adres zodat we de bestelling zo snel mogelijk kunnen afhandelen.

Bestellen en betalen

Bezorgen

  • 1. Op welke wijze wordt mijn bestelling bezorgd?
    Pakketten worden verzonden via PostNL. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een Track & Trace code, zodat je de status van je pakket kunt bekijken.

  • 2. Wat is de levertijd van een bestelling?
    We streven er naar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Houd rekening met een periode van 1 tot 3 werkdagen.
  • 3. Ik ben niet tevreden over een product, wat moet ik doen?
    Wanneer je een klacht over een product hebt, kun je dit zowel online als in de winkel melden. Wij raden aan om met het artikel en de bon naar een winkel te komen, zodat er ter plekke gekeken kan worden naar een passende oplossing. Je kunt jouw klacht ook melden via info@houtbrox.nl. Geef hierbij zo gedetailleerd mogelijk aan wat er mis is en voeg, indien mogelijk, ook een foto toe van het (beschadigde) artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Retourneren

  • 1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je deze natuurlijk retourneren. Dit is mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen en deze gaat in op de dag wanneer de bestelling is ontvangen. Artikelen dienen altijd ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Klik hier voor meer informatie.

  • 2. Binnen welke termijn krijg ik mijn geld terug na een retourzending?
    Wanneer je retourzending bij ons ontvangen is, wordt de retourbetaling in behandeling genomen. Het aankoopbedrag ontvang je uiterlijk binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Wanneer je betaald hebt met een creditcard, ontvang je het retourbedrag terug op je eerstvolgende afrekening. Een AfterPay betaling wordt verrekend in je Afterpayaccount.

  • 3. Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?
    De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Wanneer je een artikel terugstuurt omdat deze een beschadiging heeft of foutief geleverd is, dan ontvang je de verzendkosten altijd terug op je rekening.
  • 4. Kan ik een bestelling annuleren?
    Zodra een bestelling afgerond en betaald is, kan deze niet meer geannuleerd worden. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing.